Deníček z roku 2010

25. prosince 2010 - Tak máme po vánocích. Nejvíc dárků dostala samozřejmě Tereza (kočárek, miminko, notebook, píšťalku, pískací kladivo, hrací knížku), Verča dostala hrnce a konvici do kuchyně, já si musel foťák a chlast koupit sám. (Ještě sem si koupil plexi na Terezčinýho šlapacího moskviče). Ale jinak jako dobrý. Tereza je prostě boží. V galerii pár fotek.

11. prosince 2010 - Včera jsem měl doma malou oslavu narozenin, kolaudace kuchyně a sraz bratránků. Pár lidí se neobtěžovalo ani omluvit, což si myslím je slušnost. No ale i tak se to vydařilo, sedělo se do 2 do rána. Piva zbylo jenom trochu, jídla taky. Ale sranda byla, tak to šlo. V galerii pár fotek, přidal sem i nějaké fotky ze světa geocachingu.

28. listopadu 2010 - V pondělí waran prošel STK, v úterý jsem měl narozeniny. V pátek 19. byl event v Trutnově, 23. na moje narozeniny v Nové Pace. Taky mi minulou neděli pípla druhá keška. Včera jsme trošku uklízeli a stěhovali v klubovně. Ve středu jsem konečně zazimoval bazén, od čtvrtka už začalo mrznout.

17. listopadu 2010 - Dnešní státní svátek jsem z části prolenošil, z části věnoval přípravě a uložení dvou nových kešek. Vše je připraveno, budu to moci odeslat na schválení. Terezce jsem do šlapacího moskviče zapojil původní světla, řekl bych, že z toho mám větší radost já než Terezka. Zapomněl jsem se zmínit, že minulý víkend (když jsem zmizel na kešky) se konečně naporcovala výhra z motoplesu - 14kg krocan. Příští týden má mrznout, takže o víkendu už musím zazimovat za každou cenu bazén. Warana čeká STK nebo poslední cesta. A začínaj přípravy na kolaudaci kuchyně a oslavu svátku - sud už doma mám.

14.  listopadu 2010 - A zase hurááá. Dnes jsme byli lovit s KDK kombajnem zase pár keší. Více ve výletech. Počasí je hezký, hlavně teplo a měl jsem svátek (děkuji všem, kteří si na mne vzpomněli).

7. listopadu 2010 - Opět hurááááááááá. Úspěch na Běhu smrti (více ve výletech). A samozřejmě pár dalších keší cestou, hlavně pivovar Svijany. Odpoledne jsme pak měli schůzi motoklubu, kde jsem byl zvolen do výborové rady. Večer jsme pak hromadně šli na bowling a trošku zachlastat. Počasí je teplé, ale dnes celý den chčije.

24. října 2010 - Huráááá huráááá huráááá. Dnes jsem vyrazil s Langoshem na nedalekou serii 100 keší FCPT. No sem rád že to máme za sebou. Na rozehřátí jsme si dali 5* keš Popílek (bývalý el. stožár, keš je umístěna cca 20m nad zemí), pak už jsme se vrhli na serii. Prvních 10 keší šlo rychle, pak to ale přestalo ubejvat, kolem 40. jsem měl malou krizi. Pak se to ale nějak přehouplo a šlo to. Posledních 30 keší už sme lovili s čelovkama. Já řidil a navigoval, Langosh hledal a logoval. Myslím, že včera vystoupil asi 100x. Cestou jsme si odbočili na 5 dalších keší, před sérií jsme dali 2 keše, po dokončení 4. Celkem nám série dala 4hodiny a 4 minuty. Suma sumárum, za včerejšek jsme dali kulatých a rekordních 111 keší. Obrázky ve fotogalerii.

17. října 2010 - Včera jsem zazimoval obě motorky, dal na felicii zimáky, dnes jsem ji umyl. Také jsem dnes umyl zasranýho warana (jak vedle dělaj ulici, tak se hrozně práší). Za měsíc ho čeká STK, tak to třeba bylo naposledy. Týden již bydlím v novém obýváku a máme novou kuchyňskou linku. Ted mám tedy o starost méně a můžu se věnovat zazimování zahrady a hlavně bazénu. Tento víkend také byly volby, takže jsem samozřejmě šel.

4. října 2010 - Tak a máme po závodech, nic jsem nevyhrál, ale počasí bylo luxusní, hezky jsme si projeli pěkný okruh a večer se zmazali na vítěze Láďu. Zetka jela jak drak, jen mi cestou upadlo zrcátko (stejně nebylo původní) a kastlík od baterky. Foto ze startu je v galerii. Včera jsem odlovil svou jubilejní 300. keš.

28. září 2010 - Dnes byl svátek, ale makal jsem kolem baráku. O víkendu se vymalovala kuchyň a obývák, čeká se na podlahy a můžou přivézt linku. Počasí stojí za hovno, furt chčije a je kosa jako kráva. Zetka už je skoro připravená.

17. září 2010 - Včera jsem si domů přivezl novou motoru, i když je o 9 let starší než já. Je to ČZ 175/477.01 Sport Oilmaster, rv. 1969. Dnes jsem s ní byl z rána na STK, žádná závada. Já však vím o horší baterii a nefunkčním tachometru. Za 14 dní se jede veteránský závod "Než vypustíme vodu z chladiče", tak bych se rád se "zetkou" zúčastnil. První fotka je v galerii.

29. srpna 2010 - Stejně jako loni, vyrazil jsem s rodinkou na Tajný klubový výlet pořádaný Veterán Car Clubem. Více zde. Po ukončení jsme jeli rovnou do Chudobic na oběd a na megapouť.

26. srpna 2010 - Dnes mělo být hezky, tak jsme vyrazili s Terezou na Sněžku. No nahoře byla mlha jako prase, vítr jako kráva, vidět bylo teda velký hovno. Ale zvládnul jsem to i s Terezou v krosně na zádech. Za 30 let ponese takhle ona mě, i kdybych měl být v urně.

25. srpna 2010 - Tento víkend se konal tradiční motosraz na Kateřině, letos již 9. ročník. Sjelo se nás kromě nás (myslím chlastem) asi 900 motorek a lidí bylo cca 2700. Já tam byl už od čtvrtka, makal sem kolem soutěží, na bráně atd. Počasí vyšlo (ostatně jako vždy).

15. srpna 2010 - V týdnu sem dal na filcku plastový podběhy (asi si naivně myslím že bude díky nim hnít méně) a loketní opěrku (je potřeba to novému kupci připravit). Včera jsem byl s holkama a waranem na vyjíždce srazu Trabantů, kteří měli sraz na Vřešťově (celkem bylo cca 80 aut). Večer jsem pak jel zachlastat na sraz bratránků do Kostelce při příležitosti 5. ročníku Zahradské nóty (průvod, mávátka, dechovka, alegorické vozy, pivo, jídlo,....).

3. srpna 2010 - Včera po 17. hodině píplo asi 10 keší: 8 keší do serie TDK, mysterka a tradička. Serii jsme sice nestihli dojít celou, ale po STF na první stagi sme to brutli do půlky a pak už byla FTFka naše. Včerejší bilance činí 7 keší, z toho 5x FTF a 2x STF. A k tomu všemu se mi narodila další neteř Pavlínka.

1. srpna 2010 - Včera jsme se vydali na cyklovýlet do Pardubic do pizzerie. Bratr Petr jel na svém novém kole, prej ho chce trošku zajet. No nakonec sme to vzali na kole i zpět, takže výsledek 130km. Prdel mě bolí, nohy už se srovnávaj. A začíná se plánovat Praha......... Dnes jsem umyl warana a filcku a posekal trávu.

24. července 2010 - Minulý víkend jsem vyrazil opět na čundrkolo, viz. výlety. Už mám svoje razítko na kešky, dnes jsem jej poprvé použil na STF v Radvanicích, kde jsem si zabékal s ovcemi na pastvě. Dnes je zima a prší, takže se válíme doma a chce se nám všem spát.

12. července 2010 - Posledních pár dní je vedro jako prase, no ještě že máme doma bazén a v práci je ve sklepě příjemně. Minulý víkend slavil Kasa narozeniny, myslím že to byla pěkná akce (škoda že byla předčasně ukončena). Tento víkend jsme byli v sobotu na motorkách na leteckém dni na letišti v Chotči, v neděli jsem makal na mámině novém PC a na zahradě. A jelikož je neděle jako malej svátek, tak jsem i projel warana. Dnes jsem si byl vyzvednout dárkové poukazy za správné odpovědi v fotosoutěži.

28. června 2010 - O víkendu se ve Dvoře jezdili veteránské závody. Ale já s bratrem a Čtvrťou jsme skočili na motorky a valili 220km na Pasohlávky za Hynkem a ostatníma na pívo. Pátek pivo, sobota práce a pívo, neděle kešky a domů. Počasí až moc teplý, ale užili jsme si to. Doufám že holky si to doma taky užili.

20. června 2010 - Tak máme po závodech v Poličanech. Jel jsem s Jardou, kterej jel na pařezu. Pár doprovodných disciplín, odpoledne hlavní závod na 100km (my sme si trošku zajeli, ale kdy se taky podíváte na Trosky). Večer sme se v hospodě zmazali. Bazén má cca 22st., na zahradě mám postavenej stan.

8. června 2010 - Včera ráno jsem si přivstal a zajel Tereze pro písek do pískoviště. Pak jsem ještě zajel pro kůru a konečně jsme dodělali zahrádku před domem. No hned to vypadá jinak. Na pionýra se jde dnes. Počasí je konečně hezký, možná až moc velký teplo.

6. června 2010 - Tak Zvičina nám minulý víkend jakžtakž vyšla. Počasí bylo chvíli v klidu, nepršelo, jen jednou pár kapek. Bohužel akce byla zrušená, tak jsem alespoň odlovil na Zvičině kešky, které jsem ještě neměl. V pátek ráno jsme jeli na školení IT do Litomyšle na zámek. Organizace nic moc, ale přivezl jsem si domů puzzle Intel, originální čepici BMW, tričko NVidia, z tomboly 4. cenu 6-jádrový procesor AMD, 36km na kole a 24 kešek. Večer byl raut a chlastačka. Dnes jsem konečně odzimoval bazén a vyměnil písek ve filtraci. Zítra se chystám Tereze pro písek, mamce pro kůru a ladit pionýra na závody. Počasí je od pátka hezký, dnes bylo doslova vedro na chcípnutí.

30. května 2010 - Už 5 týdnů každý den minimálně jednou chčije. Bazén mám stále zazimovaný, ani nevím jestli na něj letos vůbec dojde. Jezdím na kole (za chvíli se chystám na Zvičinu na otevírání turistické sezony). V hokeji sme vyhráli a jsme MISTŘI. Včera jsem jel se Čtvrťou do Miletína na Pivní slavnosti (no bomba program, skvělá hudba, pivo ušlo).

5. května 2010 - Kolo už mám skoro týden doma, je to lepší než chodit pěšky. Felicii čekaj nový rozvody a STK. Počasí stojí za prd, ani na kešky to moc není. Mám zaplacený "PM", takže už mám svoji statistiku a "pípání". V neděli jsem jel s Langoshem a Šotkama na výroční setkání pošahanců. Dnes jsem byl v Pardubicích na školení, takže jsem si zase přivezl nějakou tu cenu domů.

27. dubna 2010 - Motorka má nový olej ve vidlích, nové kolo snad dořeším tento týden.V neděli jsme byli na keškách v Nové Pace, pár fotek v galerii.

18. dubna 2010 - Včera jsem se zúčastnil motorkářské svatby, takže jsme s klubem a dalšími doprovodili svatební kolonu z Kateřiny na radnici. Odpoledne jsme vyrazili se strejcem na kešky a do Miletína na pouť. Pár fotek v galerii.

12. dubna 2010 - Začal jsem pionýra chystat na závody (rozpůlit motor, namontovat zpět plechy), více tady. Taky už začínám pomalu chystat filtraci a bazén k provozu.

8. dubna 2010 - Včera měl brácha narozeniny, takže jsem mu jako dárek nadělil možnost FTF na své první založené keši. Viz. zde. Než pípla moje, byli jsme ve Studenci na dalších dvou (FTF a STF).

6. dubna 2010 - Tak a je po velikonocích. Jezdil sem a koledoval s Terezou, nakonec vykoledovala víc než já. Felicie už je hotová, na hlíně, tak mám radost. Pořídil sem si taky do ní handsfree. Furt ale přemýšlím čím ji vylepšit. V sobotu jsme byli s Verčou na otvírání silnic na Kateřině, byla vyjíždka, večer pak kejta, sud a sauna.

14. března 2010 - Tak aby té smůly nebylo málo, ukradli mi 15 let staré kolo. Takže vzkaz pro tu KURVU: ať Ti ruka upadne, chcípneš na plochý nohy a ať Ti Tvoje děti choděj pozpátku!!. No ale už mám díly na filcku (nakonec se mi sešly světla 2), takže zítra jde ke klempíři. Pak už jen lak a nasadím konečně hliníky. Ve čtvrtek byly Tereze 2 roky, takže byl sud a prase.

22. února 2010 - Dnešní den stál za HOVNO, naboural jsem felicii. ......pokračování zde. A taky se nám rozbil kočárek.

21. února 2010 - Dnes sem na felicii natřel bubny a třmeny, bylo hezky, ale navečer zase začalo sněžit. A to sem si říkal že už tu je jaro. Večer se chystám někam na pivko sledovat hokej.

21. ledna 2010 - Jen pár slov. Felicie je na vyvaření a místo ní v garáži waran, zase mrzne jako svině, Tereza počmárala další zed, pár FTF. Jinak nuda.

3. ledna 2010 - Tak a je zase po vánocích, po Silvestru. Vrazil sem pár fotek do galerie......Takže přivítejme rok 2010. Každý z nás má jistě nějaké to přání, tož si tedy přejme aby se nám splnila. Dál všem svým známým, ale i neznámým, přeji hlavně zdraví a štěstí. Nic víc nepotřebujem. Jo, a pak ještě prachy...... Včera po poledni se konala další Tříkrálová jízda, více se rozepisuji ve výletech. Dnes jsme po obědě vyrazili na pár kešek, přibyly nám do statistiky další 3. Zítra má jít felicie na drobné vyvaření a taky musím nechat spravit rádio.