Deníček z roku 2009

20. prosince 2009 - Tak mi zamrzl skimmer, snad nerupne uplně. Na dnešek bylo asi -12. No musím to s tím bazénem nějak vychytat. Včera sme měli rodinnou oslavu a taky sem se zbavil antén a pořídil satelit. Waran chudák stojí venku na mrazu, felicie v garáži.

12. prosince 2009 - Za pár dní tu jsou vánoce, dárky nemám. V práci to je takový vlažnější oproti jinejm rokům, ale aspoň je čas chlastat. Tento čtvrtek jsem byl na křtění nového dvorského piva tambor, konkrétně Klazar 14°. No dal sem nakonec 7 kousků. Dnes taky začal konečně poletovat sníh.

24. listopadu 2009 - Dneska docela trpím, páč sem včera slavil narozeniny (před 13 dny taky svátek). Počasí jinak stojí za hovno, je teda teplo, ale furt do toho chčije. V sobotu slavila narozeniny i babička Marunka, takže sem tam byl taky, jenže sem pak musel zmizet na nový kešky. No aspoň mám další 3 FTFka.

1. listopadu 2009 - Tak felicie má novej chladič, fridex, olej i v převodovce, filtry, čepy řízení, sbíhavost, spravenou poloosu, jinej silentblok na vodní pumpě a jinou kladku na klinaku, novou brzdovku, novy svíčky, seřizenej motor, vyčištěná a nastavená klapka. Takže tímto je snad vše hotové a může se jezdit. V týdnu jsem taky felicii vyleštil a udělat přepis, takže má nová čísla. Taky jsem konečně zazimoval bazén, páč už do rána trošku mrzlo.

26. října 2009 - Víkend patřil přehazování věcí a hlavně audia z warana do felicie. Ted čeká felicii přepis a servis.

21. října 2009 - Minulý týden ve čtvrtek a v pátek jsme jeli na moravu na školení. No klika že jsme měli zimní gumy, polovina lidí nedojela. Celej den se sypaly ty bílý sračky. V sobotu jsem pak jel s jednou bandou vyzkoušet si paintball. Hráli sme proti "pražskejm pepikům". Z práce sem marnej, je toho moc, vůbec nestíhám. Obávám se, že do vánoc to lepší nebude. Takže se jdu odmarnit s Izerem.

13. října 2009 - Včera jsem nahradil warana felicií. Waran se tak po 10,5 letech bude stěhovat z garáže a jeho nové místo bude na zahradě, kde dožije STK a pak se uvidí. Sklípek se vydařil, burčák chutnal. Černá hora taky mazec (pár slov snad sesmolím do výletů). Dnes jsem s holkama a maminkou vyrazil na vernisáž výstavy "Zpátky do pelíšků, aneb Jak žily Husákovy děti". Výstava je připravena u příležitosti 20. výročí sametové revoluce a je jako ohlédnutí za životním stylem 70. let. No musím říct že to bylo pěkné zavzpomínání, hodně věcí jsme sami doma měli, nebo dokonce ještě máme.

29. září 2009 - Tak už je tu podzim. Teda ten začal až dnes, doteď bylo až překvapivě hezky. Toho sem využil a vyrazil na motorce do Pekelných dolů a na Benecko. Jen tak se projet. Dnes jsem začal zazimovávat bazén. V pátek jedem s Verčou do sklípku, další sobotu jedu na Černou horu na exkurzi do vysílače, další sobotu na paintball. Taky se mi s bratrem podařilo ulovit pár FTF na keškách. Nenudím se co?

7. září 2009 - Smradům začala škola, Petruša chodí do 2. třídy, Lucinka šla do první. V pátek jsme byli pozvaní na předváděčku nové Škody Yeti včetně jízdy v terénu (možnost porovnat s Toyotou RAV4 a Urban Cruiser, s Pežotem 4007 a 3008). V sobotu jsme jeli s motorkama na sraz Mercedesu do Pekla u Trutnova, požádali nás o zabezpečení průjezdu městem a držení křižovatek. Večer jsme pak měli "sponzorské prase" Kateřiny 2009 (2 fotky v galerii). V neděli se pak dopíjely sudy (krásně někteří prochlastali celou neděli, vč. mě).

30. sprna 2009 - Včera pořádal místní veteráncarclub každoroční tajný výlet, pro letošek s názvem Vosa 2009. Více ve výletech.

26. srpna 2009 - Prázdniny se chýlí ke konci.... Tento víkend pořádal náš motoklub 8. motosraz na Kateřině. Počasí jakžtakž vyšlo a tak se sjelo 900 motorek a do kempu dorazilo 2200 lidí. Krátké video natočené místní televizí naleznete zde.Dnes jsem s holkama vyrazil na kole na letiště a již podruhé se svezl rogalem.

7. srpna 2009 - Tož prázdniny už jsou v druhé polovině. Tento týden sem "vytunil" hERku tahokovem, viz. Motorky a Fotogalerie. Jinak počasí se zlepšilo. Taky už se blíží motosraz Kateřina. A Tereza maluje pastelkama po zdi.

22. července 2009 - Počasí na léto teda nic moc. V pondělí jsem se vrátil z čundrkola 2009, více ve výletech.

6. července 2009 - Takže včera byla změna, nejeli jsme na Zvičinu, ale podél Labe do Stanovic a do Kuksu, pak ještě do Brodu a skoro stejnou cestou zpět. Najeli jsme v tom vedru asi 35km, takže sme byli patřičně unaveni. Cestou sme odlovili 3 kešky, takže jich máme celkem 30. Ve Stanovicích sme se potkali s vodáky z Náchoda. Do fotogalerie jsem dal pár fotek.

5. července 2009 - Navštívili jsme Den obce Vítězná. Více ve výletech. Počasí stojí za hovno, již týden se opakuje dopolední vedro na chcípnutí a odpolední přívalové deště. Dnes plánuji Zvičinu a kešky,  zítra výlet na motorce.

29. června 2009 -  Tak a je tu konec června, tzn. půlka roku za námi. V sobotu sme měli 2. sraz bratránků. Dnes sem v práci sám, takže to tu jen pofackuju a zmizím brzo domů, potřebuju posekat a uklidit zahradu, vyluxovat bazén.

18. června 2009 - Terezka už přes týden chodí. Teda občas si rozbije nos, ale i tak je to paráda. Práce je hodně, takže skoro nic nestíhám. Ale dnes se mi podařilo udělat něco kolem baráku, takže to ještě jde.

2. června 2009 - Proběhl upgrade grafické karty z 9600GT na GTS250. V sobotu sme byli ve Vrchlabí na prohlídce automobilky, včera na exkurzi na přehradě a v elektrárně.

27. května 2009 - Tak sobotní turnaj v plážáku se vydařil. Pěkně sme si zahráli a pěkně se spálili. Do fotek přidána fotka stromu.

23. května 2009 - Včera sme pochovali Terezčinýho pradědečka. Jinak taky nás chytla vichřice že sme museli odložit průvod. Při příjezdu domů mě vylekali hasiči před naším domem. Přes ulici se díky vichřici skácel strom, naštěstí na druhou stranu. Nemít shnilé kořeny na sračku, nespadnul by. V úterý a ve čtvrtek sme byli na školení, vyhrál sem baťoh, Terezce koupil plyšovýho slona a sobě flašku metaxy. Za chvíli se chystáme do Lanžova na koupaliště na volejbal, na pivo, na výlet.

3. května 2009 - Tento víkend byl poměrně nabitý a náročný. Čtvrtek čarodějnice spojené s ochutnávkou dvorského piva Tambor. Pátek svátek a Jarkovy narozeniny. Sobota motorky Vrchlabí (Svěcení motorek, sjelo se cca 620 motorek), pochod, letiště, opejkání. O pochodu a letišti se více rozepíšu ve Výletech.  Dnes sme se šli podívat na den otevřených dveří k hasičům.

22. dubna 2009 - Tak sem si pořídil novej monitor, Samsung 22" 16:9. A rovnou jsem přešel na Visty (podařilo se mi rozchodit úplně všechno co jsem potřeboval a nepotřeboval - pak že jsou na hovno). Taky sem upgradoval RAM na 4GB. Motorka je po STK a servise, v bazénu se koupu. Terezce sem sehnal sedačku na kolo, takže už jezdíme.

3.dubna 2009 - Tak už je tu duben. Tento týden je hezky, takže jsem odplachtoval bazén, dopustil, ještě rozjet filtraci a  můžu se koupat. Taky se chystám s hERkou na STK, už ji mám 2 roky. Terezka je nemocná, má sračku a teplotu. Takže furt brečí a kňučí. No ale snad ji to brzo přejde.

5. března 2009 - Tak už je i docela teplo, takže včera sem vytáhnul hERku a taky sem hned zmoknul. Jinak waran je připraven na léto, ještě pár drobností teda zbývá. Asi se taky přestěhuje na zahradu pod plachtu a do garáže přijde něco jiného.

15. února 2009 - Vloženy fotky z Tříkrálové jízdy. Jinak včera, tj. 14.2. jsme pořádali s klubem Motoples. Jedním slovem bomba - vyprodáno, téměř 500 cen v tombole, skvělá zábava. Domů jsem přišel po 4. hodině ranní. Fotky rovněž v galerii.

3. ledna 2009 - Tak máme po vánocích, po Silvestru. Vrazil sem pár fotek do galerie......Takže přivítejme rok 2009. Každý z nás má jistě nějaké to přání, tož si tedy přejme aby se nám splnila. Dál všem svým známým, ale i neznámým, přeji hlavně zdraví a štěstí. Nic víc nepotřebujem. Jo, a pak ještě prachy...... Dnes po poledni se chystám na tradiční Tříkrálovou jízdu. No je docela zima, do rána tu bylo -15.