Deníček z roku 2008

7. prosince 2008 - Tak waran už bydlí v nové garáži, má novou STK (asi fakt poslední, dnes sem objevil další díry v podběhu ). Nicméně už stejně pomalu koukám po jiném autě. Dnes měl výlet do Trutnova, jel pro vánoční stromeček (borovičku), taky podruhé v životě sem do něj nalil Special, páč zásoby jaksi došly.

23. listopadu 2008 - Dnes slavím narozeniny. Už 30. Včera jsem pořádal malou oslavu, vystřídalo se tu skoro ke 40 lidem. Byl sud Krakonoše 12, 5kg klobás, 2 hrnce guláše. Slavilo se asi do 3. Všichni se vožrali, já samozřejmě taky. Až budu mít fotky od všech, tak sem něco hodím. Jinak oslava byla v našem novém domečku.

5. listopadu 2008 - Tak už jsem přestěhovaný, holky už taky. Stále je co dělat, honička v práci. Taky řeším auto, waranu končí za měsíc STK, tak možná bude něco jiného.

1. října 2008 - Na baráku se dělá, už jsem začal stěhovat. Doma jsem během máminy dovolené komplet vyklidil sklepy a půdu (teda po 34 letech to byl fakt humus a bordel). Tereza stále roste, občas vymrzuje, ale už si sedá. V pátek 26.9. a ve středu 1.10. proběhla nějaká školení, viz. výlety.

24. srpna 2008 - Na domečku se maká, vršek už je hotovej a uklizenej. Brzy začne stěhování. Jinak tento víkend byl již 7. ročník Motosrazu na Kateřině.

28. července 2008 - Před cca týdnem jsem se zúčastnil koločundru, více ve výletech. Jinak už mám klíče od nového domečku, takže začínáme makat na kanalizaci, likvidaci prodejny, úpravy zahrady atd. No je toho před námi hodně, ale děláme to pro sebe!!!

16. července 2008 - Opět jen ve stručnosti. Herka je v cajku, v práci to jde, počasí na hovno. Terezka roste, už máme první zub. Přidávám do galerie nějakou fotku. V sobotu jsme byli na country akci v Hajnici pod názvem Hajnickej potlach.

22. června 2008 - Po měsíci připíši jen pár slov. V pátek 20. června jsem s hERkou vyrazil na malý motosraz příznivců této značky do Milovic u Hořic.V pátek sme se trošku projeli a do noci seděli u motorestu. V sobotu jsem vyrazil domů, zatímco ostatní se jeli podívat na tréninky do Hořic a po obědě vyrazili směr Jizerky. Já jsem odpoledne na hERku konečně namontoval novou řetězovou sadu, takže už to nešmajdá. :-) Ještě mi zbývá vyměnit gumy a tlumič záběru do zadního kola.

24. května 2008 - Na dnešek jsem měl naplánováno víc akcí, nakonec sem se zúčastnil jediné, a to Tajného závodu 2008 v B. Poličanech. Viz výlety. Dnešek se také zapsal do kalendáře narozením mé další neteře, a to Evičky od bráchy. Ještě se ve Výletech zmíním o středeční akci na autodromu v Sosnové.

9. května 2008 - Čarodějnice jsem strávil s motoklubem, opékali jsme, pili a bavili se. No bylo mi druhý den trošku divně. Minulý pátek jsem pak šel s rodinkou v ZOO. Na sobotu byla naplánována vyjížďka s klubem do Vrchlabí, kde bylo požehnání od faráře motorkářům. Poté se jelo na Špindlerovu boudu. Tam byl ještě podél silnice sníh a silnice plné štěrku. V úterý jsem si pořídil nový PC. Viz. počítače. Včera jsem vyrazil na kole na Zvičinu, konala se tam akce Otevírání turistické sezony.

25. dubna 2008 - Tak po více jak měsíci opět připíšu pár slov do deníčku. Terezka roste, už má 4kg a začíná se smát. V práci to je střídavě honička, jindy zas nuda. Na motorce jezdím jak mi čas a počasí dovolí, začínám opět jezdit na kole. Do toho samozřejmě volejbal a fotbal.

17. března 2008 - Tak největší novinkou je moje dcerka Terezka, narodila se 11.3. v 5:14 v Jilemnické porodnici. Píšu to až teď, páč teprve teď jsem 100% vystřízlivěl. V galerii je fotka. Jinak hERka už je spravená.

25. února 2008 - Včerejší počasí bylo moc hezké, takže jsme s klubem vyrazili na motorkách. Celkem najeto asi 170km. Jediná motorka, která se vysrala, byla moje. Jinak pohoda, v práci už toho mám méně, takže můžu začít makat na bytě. Minulý víkend jsme také měli Motorkářský ples.

5. ledna 2008 - Stejně jako loni jsme vyrazili na motorkách na Tříkrálovou jízdu. Více zde....

1. ledna 2008 - Tak přivítejme rok 2008. Každý z nás má jistě nějaké to přání, tož si tedy přejme aby se nám splnila. Dál všem svým známým, ale i neznámým, přeji hlavně zdraví a štěstí. Nic víc nepotřebujem. Hned dnes jsem šel s rodinou na procházku do ZOO.