Akcičky a výlety v roce 2013

31. srpna - 1. září 2013

Tajný klubový výlet - SKALDA 2013

Chtěl jsem původně vyrazit i s Terezkou, ale prej se jí nechtělo. Takže jsem jel tedy sám na Zetce. Taky jel bratr Petr se všema holkama svým novým "skákacím trabantem" (oktávkou). Trasa měla být dlouhá, ale zase s ubytováním se zázemím. Počasí dle předpovědi nic moc, ale téměř bez deště.

Start z dopravního hřiště a jelo se do Vlčkovic, kde byly první úkoly - matematická úloha a sprint na předem odhadnutý čas. Dále se jelo: Česká Skalice - Nové Město nad Metují, Deštné, Luisino údolí s druhou kontrolou (hod Flintou do žita, motokvíz, ochutnávka), Rokytnice, Žamberk, Letohrad, Ústí nad Orlicí. Tady jsme opět trošku zabloudili, navíc Togovi došly baterky v DKWě. Takže jsme byli nuceni setrvat na obědě na benzince. Pak jsme se pár kiláků přemístili na Andrlův Chlum, kde byla 3. kontrola. Odtud jsme sjeli do Litomyšle a dál do Trstěnic, kde byl cíl celého výletu. Ubytování a večerní zábavu jsme měli v zrekonstruovaném Komunitním centru. Zábava byla, jíst a pít taky bylo co, takže pohoda. Po vyspání a úklidu jsme se vydali na cestu domů. Pokud Vás zajímá jak jsem dopadl v celkovém bodování, tak se pochlubím, že jsem skončil na celkovém 2. místě. Cena pro všechny odměněné nebyla putovní, takže jsme ji tam museli všichni povinně vypít.

30. července - 3. srpna 2013

Expedice 2013 - Mělice

Vyrazil jsem s Terezkou za klukama na Mělice. Původní plán zůstat jen 2 dny se změnil, a tak jsme tam i přes velký protest doma vydrželi až do konce. Terezka si to narozdíl ode mě užila, krásně spinkala ve stanu, celej den se ráchala ve vodě. Vzali jsme si sebou i kola, takže jsme objeli pár keší.

19. - 22. července 2013

Čundrkolo 2013

Pátek - 70,5km

V 6 vlakem do Zábřehu na Moravě jako loni. Dále Leština, Třeština, Střelice, Pňovice, Štěpánov, Lhota nad Moravou. Cestou jsme se koupali v písáku, voda v tom vedru byla luxusní. Dále pokračujem kolem Lovecké chaty, kde jsme byli i loni, ale loni tu byla svatba, takže ani pivo nám nedali. Končíme v Bohuňovicích, kde opět budeme spát všechny 3 noci v místním Centru zdravi a součástí budovy je bazén, fitko, sauna atd. Po ubytování jdeme do nedaleké hospody na večeři a pivo.

Sobota - 87km

Na dnešek kluci vymysleli okruh: Bohuňovice, Moravská Huzová, Štěpánov, Střeň, Litovel, Sobáčov, Mladeč, Bouzov, Javoříčko, Loučka, Náklo, Bohuňovice. Opět vedro. V Javoříčku se dělíme, 2 jdou na exkurzi do jeskyní, zbytek se po občerstvení vydá pomalu zpět na ubytovnu. Cestou se stavíme na pstruha a kapra, vykoupat se a samozřejmě na pivo. Nakonec dorážíme 1,5 hodiny po prvních dvou, kteří to po jeskyních vzali zpět naráz a mezitím šli do bazénu. Podařilo se mi v mezičase na občerstvení odlovit 3 kešky. Večer nacházíme pěknou hospodu, kde bohužel nevaří. Nicméně zábava byla, hlavně díky Cpt. Morganovi, výborná. Po půlnoci jdeme do další hospůdky, kde hlavně obdivujem kolo domácí výroby.

Neděle - 47km

Dnes vyrážíme stejně jako loni na Šternberk a pak kousek stejnou cestou. Nicméně trochu měníme trasu, která nakonec vypadá následovně: Bohuňovice, Šternberk, Dalov, Horní Loděnice, Domašov, Bělkovice, Bohuňovice. Dnes snad bylo ještě větší vedro a tak nám bohatě stačí menší porce km a raději zvolíme relax v bazénu. Večer opět ta pěkná hospoda, kde k našemu zjištění jim předchozí večer někdo vypil skoro všechen Morgan.

Pondělí - 12+42km

Po vyklizení pokojů a odevzdání klíčů jedem rovnou do Olomouce na vlak. Za další 2,5 hodiny vystupujem v Hradci, odkud pojedem až domů po cyklostezce. První zastávka je v Předměřicích, kde se vykoupem, najíme, zahrajem si plážák a pokračujem až do Stanovic, kde si uděláme rozlučku. Odtud už pak jedem domů.

Letos nás bylo jen 7. Spal jsem na tom samém pokoji jako loni. Špádo vzal elektrokolo, no musím říct že i s jedním elektrokolem byla velká zábava. Vedro příšerný, zbytečně sem táhnul moc oblečení. Celkem ujeto asi 258,5km, odloveny 3 keše, vypito hodně piv - myslím že jsem se spotřebou na tom stejně jako auto.