Akcičky a výlety v roce 2012

13. - 16. července 2012

Čundrkolo 2012

Pátek - 70km

V 6 vlakem do Záhřebu. Odtud jedeme směr Úsov, kde nahoře v hospodě mají Krakonoše. Po obědě směr Litovel a dále do Bohuňovic, kde máme super ubytování v místním Centru zdravi a součástí budovy je bazén, fitko, sauna atd. Po ubytování jdeme do nedaleké hospody na večeři a pivo. Třem z nás to nestačí (včetně mě) a jdem se podívat po okolí po dalších hospodách.

Sobota - 55km

Po snídani vyrážíme směr Šternberk. Cestou si někdo vzpomene, že před krámem nechal helmu a jak zjistí později na místě i mobil. Ostatní na něj čekají v hospodě a já vyrážím na nejbližší keš. Dále jedem směr Huzová, kde nás chytá déšť a uvězňuje nás na dlouho do hospody. Po dešti asi v 16h jedem na nedaleký Sovinec, kde byla přehlídka bitvy, stánky atd. Celé si to procházíme a za mírného deště se vydáváme na 20km cestu zpět na ubytovnu.

Neděle - 48km

Dnes vyrážíme k lomu Dalešov a dále do kopce do obce Jívové. Pak sjíždíme do Hrubé vody, ale v cestě nám leží 5 brodů a tak je celkem srandovní se přes ně dostávat. Po malém občerstvení pokračujem do Hluboček a pak zkratkou do ZOO na Svatém kopečku. Odtud přes Dolany zpět na ubytovnu. Naneštěstí se v Dolanech jednomu účastníkovi zájezdu stane vážný úraz, a tak musí být transportován sanitkou do špitálu.

Pondělí - 36km

Po vyklizení pokojů a odevzdání klíčů jedem za marodem do špitálu. Pak se vracíme pro jeho kolo na ubytovnu a pomalu jedem směr Olomouc. Zde kousek od vlakového nádraží nacházíme super jídelnu s velkým výběrem jídel za velmi solidní ceny. Pak se přemisťujem na nádraží zjistit spojení a kupujem jízdenky. Po zjištění, že nám to jede až za hodinu a půl beru kolo a vyrážím na pár nejbližších keší v okolí. Vlakem odjíždíme v 15:17, do Dvora přijíždíme rychlíkem v 18h. Sjedeme do Tambora na poslední piva a po dešti se rozjíždíme domů.

18. června 2012

14. Tajný závod Bílé Poličany

V sobotu se konal další ročník Tajného závodu v B. P. Po zvažování zda nezkusím velkou kategorii jsem nakonec vyměkl a jel opět s pionýrem. Na startu se sešli staří známí, ale i nové tváře. První disciplínou byla jízda zručnosti šnekem, poté následoval biatlon na lyžích doplněný střelbou 3 ran ze vzduchovky (každá netrefa byla trestána 1min nebo oběhem jednoho kolečka - já běžel jen 1x, někteří 2x). Dál následoval hod míčkama na terč a poslední disciplínou byl slalomový běh k motorce, její start a sprint. Po obědě jsme vyrazili na spanilou jízdu do Vřešťova na sraz Trabantů. V 16:00 jsem jako první startoval do hlavního závodu na cca 100km. První stanoviště "kontroly" bylo v Černilově. Hned v Jaroměři u přejezdu mě dojíždí Jarda na pařezu. Společně pak jedem do zmíněného Černilova. Tam zjišťujeme další zastávku a tou je Sněžné u Nového Městě n. Metují. Tentokrát už na Jardu nečekám a jak to jde, ujíždím mu. Ve Sněžném se setkávám s jedním simsonem a s jednou velkou motorkou. Žádné zdržování a jedu zpět do cíle. Cestou potkávám už jen jednu motorku, jinak jedu sám až do cíle. Cestou mi dochází benzin a tak přepínám na rezervu. Další zacukání přichází 5km před cílem, ale naštěstí to vyjde že nemusím stavět. V cíli jsem za simsonem zhruba o 7 minut později. Bohužel není čas čekat na zbytek a jelikož kurevsky spěchám do Kostelce za Kubrtem, vyrážím domů. Druhý den se dozvídám, že někdo zabloudil až do Polska, někdo v cíli nebyl ještě ani v půl 12 v noci. Ale hlavně se dozvídám jak jsem dopadl:

1. místo - jízda zručnosti

2. místo - hlavní závod v kategorii do 50ccm. Samozřejmostí je medaile a flaška šampusu.

Myslím, že na sebe můžu být pyšný.

15. dubna 2012

Do Žacléře na pionýrech

Včera jsem vyrazil s pár lidmi z místního VCC na pionýrech (celkem 10ks + 1x Jawa 350, 1x ČZ 150C, 1x Jawa 175) do Žacléře na výstavu věnované legendární Škodě 1203. Počasí vypadalo slušně, takže jsem čekal prima výlet. Do Žacléře jsme jeli přes Vítěznou, Pilníkov, Peklo, Trutnov, Babí. Na náměstí na nás čekal pán z muzea, takže jsme zaparkovali přímo před muzeem a šli na prohlídku. Kromě výstavy o 1203 jsme si prohlédli zbytek expozice věnované všemu možnému (těžba uhlí, víra, škola, hračky, atd.). Poté jsme popojeli do nedaleké hospody, kde to však byl značný časový záser. A tak než k nám došla obsluha, vyrazil jsem s Petrem a Ježurou na kešku. Po obědě jsme se přesunuli do části zvané Bobr, kde je sídlo firmy Ocelot, jež se zabývá výrobou a prodejem dílů na Škoda 1203, samotnou výrobou celých vozů 1203, renovací veteránů, opravami vozidel atd. Zde nám majitel vše ochotně ukázal. Ve skladu měl hromadu nových dílů na 1202, 1203, 120, 1000, hromadu použitých dílů. No řekl bych že docela poklady. Po prohlídce jsme vyrazili přes Úpici domů. Celkem najeto cca 92km, jedna svíčka KO, jeden vzduchový filtr zanesený olejem. Jinak dojeli všichni bez problémů.