Akcičky a výlety v roce 2011

30. září - 2. října 2011

Maďarské keškobraní

Dostal jsem nabídku jet na powertraily do Rakouska a Maďarska. Vyrazili jsme v pátek ráno do Benešova, tam naložili další účastníky zájezdu a frčeli do Rakouska, kde nás čekal první 140-ti dílný powertrail. Po jeho zdolání jsme se přesunuli do Maďarska k Pápě a nakousli další powetrail, Pápa Power Trail (120 keší). Skončili jsme o půlnoci a našli místo na spaní na louce kousek od silnice. Ráno první auto které jsem v Maďarsku za bílého dne viděl byl wartburg, který přijel až k nám na louku, otočil se a jel nakrmit nedaleké včely. Po projetí power trailu jsme dali ještě pár keší v Pápe a pomalu se vydali k Balatonu. Tam se nám podařilo z SPT (Somogy Power Trail) udělat ještě do sobotní půlnoci přes 80 keší, k tomu nějaké místní tradičky a jít se vykoupat do Balatonu. Voda čistá, teplá, ale mělká. Dokonce jsme si i k jedné keši došli cca 120m vodou, která nám sahal max. po kolena. Ráno jsme nasadili rychlejší tempo a sérii dorazili po 14. hodině. Koupání, oběd a s pár zastávkama jsme se vydali domů do čech. Každý z nás min. 500x nastoupil a vystoupil, takže docela pakárna. Ale mě se to líbilo, v Rakousku jsem asi 25 let nebyl, a v Maďarsku jsem byl poprvé, stejně jako se poprvé v životě koupal v Balatonu.

Nějaká statistika:

ujeto km počet keší
pátek 700 151
sobota 300 216
neděle 1000 203
suma 2000 570

27. srpna 2011

Tajný výlet 2011 - Laštovka

Tradiční klubový výlet VCC a opět jsme jeli. Počasí mělo být pěkné, a tak jsem se těšil kam se zase podíváme a kolik si užijeme srandy. Sraz byl ráno po 8. hodině v depu, start kolem půl 10. První velice vtipná zastávka byla v Hajnici v Tadeášových domcích. Dál se jelo přes Trutnov, Svobodu nad Úpou do Pece, kde jsme měli za úkol sjet bobovou dráhu na čas. Tady sem jel s Terezkou, která se vůbec nebála. Poté jsme sjeli kousek pod Pec, abychom odbočili na Pomezní boudy. Tady jsem se stavili na oběd a pak pokračovali za hranice. Zde jsme měli najít penzion s Ferdou a připravenými stoly na svatbu a najít také dvě masky u vstupních dveří a vyfotit se s nimi. Obsluha nechápala co tam chce banda motorkářů a řidičů aut, jen se vyfotí a zase zmizí. Poté už se jelo v podstatě bez zastávky až do cíle (Lubawka, Královec, Bernartice, Trutnov, Kocbeře, Chaloupky), který byl na naší motorkářské klubovně. Zde už na nás čekaly kuřata, pivo a zábava až do noci. Ráno po probuzení jsme si dali výbornou polívku, odkoupili zbylá kuřata a rozjeli se domů.

15. - 18. července 2011

Čundrkolo 2011

Pátek - 60km

V 6 vlakem do Olomouce, kde jsme byli už v 8:57. Odtud už na kole směr Tovačov, Chropyně (kde jsme trochu zmokli), dále na Kroměříž a do Kvasic, kde jsme se ubytovali na fotbalovém hřišti. Pivo tady a pak ve městě. Začali jsme sbírat razítka do "Pasu pivního štamgasta".

Sobota - 65km

Ráno po snídani jsme vyrazili směr Otrokovice a Babice, kde jsme najeli na Baťův kanál, podél kterého jsme jeli přes Uherské Hradiště až do Strážnice do kempu, kde jsme spali. Luxusní cyklostezky, perfektně značené a s nádherným povrchem. Ke konci kanálu jsme v jedné z posledních hospůdek vyčerpali odměny za poctivé plnění razítek do pasu. Večer po ubytování v kempu se někteří trhli (včetně mě) a jeli jsme na víno do sklípků v nedalekém Petrově.

Neděle - 58km (vedro jako kráva)

Ráno jsme vyrazili do jen pár metrů vzdáleného Muzea vesnice jihovýchodní moravy. Po prohlídce jsme vyrazili do Rohatce na oběd. Vedro jako kráva na nás bylo znát únavou. Po jídle jsme pokračovali do Hodonína a dále do Moravské Nové Vsi, kde jsme byli již loni. Zde jsem sehnali ubytování ve sklípku a jali se chystat na večer plný vína (večeře, koupání). Víno ušlo, zábava skvělá, a tak sme chařili do 2.

Pondělí - 25km (na kolo počasí akorád)

Po nákupu snídaně jsme vyrazili vlažným tempem do Hrušek a do Břeclavi, kde jsme hned v poledne na nádraží zjistili spojení a koupili jízdenky. Poté se jeli najíst a pak flákat po městě abychom zabili čas čekání na vlak. Zajeli jsme se podívat do nedaleké Poštorné na chrám z červených cihel. Odjížděli jsme stejně jako loni v 15:38 a ve 20:00 jsme vystupovali ve Dvoře na vlakáči a frčeli do Tambora na poslední pivo.

12. června 2011

Trabantsraz Vřešťov

Na Vřešťově se konal další sraz Trabantklubu, a tak bylo jasné že se waran projede. Warana sem připravil ve čtvrtek a v sobotu ráno vyrazili. Prošli jsme si kemp a počkali až se vyrazí na spanilou jízdu. Vyrazilo se po 9 hodině, kolona čítala asi 4 warany, 3 barkase a  zbytek trabanti - odhaduji 35-40. Trasa vedla vesničkama do Sadové, kde jsme přejli hlavní silnici a pokračovali na Nechanice a na Hrádek. Organizátoři vyjednali parkování přímo v areálu Hrádku. Někteří šli na prohlídku, někteří zůstali u aut, někdo šel na kešku. Po poledni jsme vyrazili zpět do kempu. Tam jsme se najedli, odpočinuli, s Terezkou jsem si šel smočit nohy do vody a jeli domů.

8. června 2011

GeoBrodway

Na včerejší den přichystal Wetu (autor TDK serie) event pro stejný pošahance jako já, kde bylo jako jeden z bodů programu odhalení vodníka Brodíka. Pak následovaly soutěže a předpublikační FTFko. Skvělou organizaci a nápaditost eventových soutěží doplňovalo krásné počasí.

V neděli jsem vyrazil s Langoshem a Sotkem do polska na kratičkou serii o dřevě. Musím říct, že sme to šli teda nezvykle dlouho, ale o to víc sme se bavili. Langosh je fakt DzB.

A dnes jsem opět vyrazil na kolo a kešky, směr Borovnice, Horka u St. Paky a zpět. Celkem asi 50km a 5 keší, spálený ruce, ale jinak OK.

22. května 2011

"Vlečka na Orlík"

Včera jsem se Sotkama vyrazil na sérii "Vlečka na Orlík" a pár keší k tomu. Celkem jsem za včerejšek dal 109 keší + 1 FTF od Verči 500m od domova. Počasí až moc vedro, ani kapka. 16km trasy se zastávkou 84keší jsme i s Pavlínkou v ruce zvládli za 5,5 hodiny. Domů jsme přitáhli v půl 3 v noci, ale stálo to za to. Padl mi milestone 700 a 800.

25. dubna 2011

Kešky serie Znáš les? a letterbox Roudnička 5/5

Dnes jsem po xxx letech vynechal pomlázku a jel na kešky k HK (Série Znáš les a letterbox v Roudničce).