Deníček z roku 2018

28. prosince 2018 - Vánoce jsou skoro za námi, práci jsem stihl.V listopadu jsem oslavil 40., ale posezení bude až v dubnu.

22. října 2018 - V sobotu jsme s motoklubem zavřeli silnice. Na dnešek už mrzlo, takže jsem zazimoval Simcu a bazén. Simce musím do jara vyřešit nové gumy, čeká ji STK a výměna oleje. A někde teče voda.

10. října 2018 - Opět měsíc pryč. 15. září výstava ve Svobodě n. Úpou a poté návštěva v Trutnovském klubu vozíčkářů. Na svátek 28. blbej nápad jet na kole z Vrchlabí přes Černou horu do Dvora (30km do kopce, pak už to šlo, celkem ujeto s pokémonama rovných 70). Druhý den, abych nevypadl z tempa, 37km "Na kole od mlýna". Zítra výlet do "Čejko-více!"

9. září 2018 - Nějak to všechno rychle uteklo, takže opět jen ve stručnosti. 28. července jsem vyrazil na Nachmelený pochoďák, docela hezky sme se zmastili. 11. srpna tradiční výstava veteránů v Ratibořicích. 24. až 26. 8. Motoposezení v Chaloupkách. 1.9. Tajný výlet s VCC podle šipkového itineráře do Broumova. 8. 9. vinobraní v Kuksu, opět jsem se pěkně zlil. Dnes výstava na Dni železnice v Trutnově. Simce bouchla guma, takže budou nový. U eMBéčka zase odešel regulátor dobíjení.

24. července 2018 - Z kol v pořádku doma, více se rozepíšu ve výletech. Co jsem byl pryč mi zezelenal bazén - zacpané čerpadlo a malý průtok. K Simce koupen originál Cardan box a přenosný televizor Šilelis 405D. Fota v galerii.

15. července 2018 - Čtvrťina prázdnin pryč. Víkend 7.-8. výstava na dni obce Vítězná a výlet do Tropicalu. Včera výstava v Hajnici na 11. Hajnickém potlachu. Ve středu mizím na 4 dny na kola. Kam ještě nevím, musím klukům zavolat.

1. července 2018 - 16.6. doprovod na motosvatbu do Horní Brusnice, odpoledne pak se Simcou na výstavu na Den obce v Brusnici s krátkou zastávkou na Trabant srazu ve Vřešťově. 23.6. pochod Život srdcem na přehradu, v neděli jsem byl s Terezkou v cirkusu Jo Joo. Včera se Zetkou na 22. ročníku Královédvorského okruhu.

10. června 2018 - To nám zase ten měsíc utekl. 5.5. jsme vyrazili do Vrchlabí na tradiční žehnání a odpoledne jsem vyměnil motorku za kolo a jel se zničit na Zvičinu. 12.5. jsem s Terezkou a Simcou vyrazil do Jičína na Cenu Prachovských skal. Vědět, že trasa povede Dvůr - Kuks - Zvičina, nejel bych. 19.5. tradiční výstava na Zdobíně. 26.5. již 11. ročník Studenecké míle - zatím nejhezčí letošní akce. Trasa Vrchlabí - Janské Lázně - Studenec. Večer jsme pak ještě vyrazili na Muzejní noc. Ráno jsme jeli do ZOO. 2.6. Dětský den v Libotově, kde měla Terezka vystoupení, poté rychlý přesun do Chotěvic také na dětský den, kde jsme vozili děti. V neděli pak dětský den v Žirči. Včera event na letišti spojený s kluzáky na navijáku a krátkou air-show. Odpoledne pak dětský den v Brusnici a sraz Fiatů 126p (maluchů) na Kateřině. V galerii pár fotek.

2. května 2018 - Felicie prošla STK, za 2 roky najeto necelých 2200km. Taky dostala nový olej. Čarodějnice jsem strávil v Chaloupkách, kde jsem byl i druhý den se Simcou na výstavě.

25. dubna 2018 - Včera Simca oslavila 50. let a tak dostala nové svíčky, zapalovací kabely, víčko a palec rozdělovače. Čeká se na vodní pumpu a ještě asi budu muset sehnat jiný tachometr.

22. dubna 2018 - před týdnem jsme měli otevírání silnici na motorkách, včera jsem vyrazil na 37. Simca sraz na Barešův ranč. Večer pak do krčmy na oslavu 60. narozenin Zdendy P. Rocková kapela s elektrickými houslemi byla super.

2. dubna 2018 - Simca dostala lůžkovou úpravu a nový palivový filtr, brzo dostane i novou vodní pumpu. Už mám prní várku křečků. Velikonoce máme za sebou, nepil jsem a tak jsem odpoledne vyrazil na výlet na pionýrech - Pilníkovská vyhlídka.

21. března 2018 - Včera výlet do Prahy do filmových ateliérů na Barrandově. Do galerie přidány fotky doplňků na Simcu.

17. března 2018 - Přezuto eMBéčko, připraveny všechny motorky, vyměněn písek ve filtraci k basénu, ořezaná třešeň. Simca rovněž připravená a proběhla malá úprava sedaček na lůžkovou úpravu. Už to vypadalo že je tu jaro, ale zase sněží a do rána bylo -5 °C.

6. března 2018 - Letí to... Novýho snad nic. Už to vypadalo že bude hezky a dnes ráno zase ty bílý sračky. Koupil jsem Simce cedulku CS, na domeček markýzu.

30. prosince 2018 - Nějak ten konec roku utekl. V práci blázinec, ale stihnul jsem vše. Vánoce nuda.