Deníček z roku 2017

30. prosince 2017 - Nějak ten konec roku utekl. V práci blázinec, ale stihnul jsem vše. Vánoce nuda.

26. října 2017 - Simca zazimovaná, ještě ji zvednu na kozičky. Dnes zazimován bazén a přezuto eMBéčko. Taky nastartovány motorky a dofoukány pneu.

11. října 2017 - Tak jsme stihli 3. křečky, tentokrát jen 4. Opět jen ve stručnosti: 2. září jsem se byl s Terezkou podívat na Dni všech v Žirči. 9. září jsme měli od VCC Tajný klubový výlet, končilo se v kempu v Černém dole. Hned druhý den ráno jsem s "pučmelounem" vyrazil rovnou do Trutnova na Den železnice. 16. jsem s Terezkou jel na Rudolfovy slavnosti do Svobody nad Úpou. 23. září toho bylo na programu víc: Motopožehnání v Josefově, Na kole od mlýna a vožení dětí v Hájemství. Za ten den jsem zmoknul 3x. 30. září jsme měli zavírání silnic na motorkách, k tomu jsem si odskočil na Vánoční besídku na Pýsák. No a poslední víkend jsem strávil Chladičem, kde jsme s Terezkou skončili na 3. místě. Fotka v galerii. Jak vidíte, nenudím se. Do toho jsem začal uklízet na zahradě, zbývá ještě bazén. Simcu už taky chystám na zimu.

29. srpna 2017 - Asi týden mám další křečky, cca po 23 dnech. 12.8. jsem vyrazil se Simcou do ZOO a Ratibořic. 18.- 20. 8. jsme měli v Chaloupkách motoposezení. A poslední srpnovou sobotu jsem byl se Simcou na Leteckém dni v Žirči (5tis. lidí, 36 aut, 13 motorek). Dnes jsem vyrazil do Trutnova konečně vyzkoušet traily. Z velkého těšení jsem spíš zklamán.

24. července 2017 - V sobotu 8. července jsem vzal Terezku, Simcu a moskviče s mědvedem do Tropicalu na výstavu při Charitativní tropické pouti. O týden později jsem ve skoro stejném složení jel do Hajnice na 10. Hajnický potlach. A tento víkedn, prodloužený o čtvrtek a pátek jsem vyrazil na čundrkolo, více ve výletech. Jen ve zkratce: bylo nás 6, celkem ujeto cca 270km.

5. července 2017 - V pátek 9. června jsem byl jako pořadatel na akci Oldtimer Bohemi Rally, v sobotu pak vyrazil se Simcou na pivofest do Trutnova. Odpoledne pak na kolo, celkem asi 38km a 1 příkop. Taky jsem byl u Kubrta v Kostelci na narozeninách a v neděli po vystřízlivění vyrazil do HK na okruh, kde jsme kromě výstavy měli možnost se svézt na okruhu. Další sobotu jsem s Terezkou vyrazil na 20. ročník Královédvorského okruhu jako závod historických vozidel, trasa pěkná a počasí taky. I když jsme nevyhráli, užili jsme si to. V sobotu 1.7. se konala tradiční akce Den obce Vítězná, kde jsem byl se Simcou na výstavě a navečer zmizel opět za Kubrtem do Kostelce na dopitnou. Dnes je svátek, zatím klid - vyperu a uklidím. Zítra asi motorky.

4. června 2017 - Opět jen ve stručnosti: 20. května - výstava veteránů na Zdobíně při tradiční akci Řemesla, 27. května - 10. ročník Studeneckých mílí, nějaké info ve výletech a foto v galerii). Včera 19. ročník Tajného závodu v Poličanech. V celkovém počtu cca 30 motorek (9 pionýrů, 3 simsoni, zbytek velké motorky) jsem ve své kategorii skončil 2. Pěkná trasa a parádně jsme se svezli (120km, 2h 40m). Nějaké foto v galerii. Bazén odplachtován, dopuštěn, rozjeta filtrace. Trochu řas tam je, ale lepší se to.

17. května 2017 - Čarodějnice jsem strávil s Terezkou v Miletíně na pouti, tak výlet na Zvičinu a přes Hájemství domů. Šli jsme na chvíli na náměstí a já pak pokračoval do Chaloupek, kde jsem byl i na 1. máje na návsi. O týden později jsem byl se Simcou na výstavě ve Velichovkách. Včera STK s pionýrem, dnes umyto kolo a oprava přední vidlice. Včera na kole 40km. Je vedro, už bych i odplachtoval bazén, ale toho pylu co lítá.

25. dubna 2017 - Dnes dostala hERka nový olej, za 2 roky najeto asi 3140km. V sobotu jsme měli Otevírání silnic, pěkně se všichni zmastili. Na Velikonoce jsem jezdil na kole, teda jen 2 místa.

11. dubna 2017 - Kolo dostalo nové brzdy, ke dnešku najeto 692km. Simca má vyměněný olej, odvzdušněné brzdy a hlavně novou STK. Tento týden mě čeká STK na hERce, kterou mám přesně 10 let. Minulý víkend jsem vyrazil s Terezkou do Jaroměře na kole, v neděli pak do ZOO. Tuto sobotu jsem vyrazil Pendolínem do Prahy na odhalování pamětní desky Arielské služby.

12. března 2017 - Minulou sobotu jsem vyrazil s Trpaslíkem a Prochorem do Orlický hor. Vzhledem ke sněhovým podmínkám jsem nechal doma lyže a vzal si kolo. Podle počasí jsme vyráželi na výlety: Zemská brána, Lyžařský areál v Říčkách, Sky walk Dolní Morava. Já navíc pár výjezdů na kole po blízkém okolí, kešky atd. Na chalupě jsme využili i saunu a hot tube. Celkem jsem si to užil. Minulý týden i nastartována hERka.

27. února 2017 - Konečně se udělalo hezky a přes den je 8-12st. Na kole jsem se pustil do brzd, kupodivu to ještě brzdí. Včera jsem umyl eMBéčko a vytáhnul Zetku.

16. února 2017 - To to letí.... Na 14. tříkrálovou jízdu bylo fakt -22°C, takže jsem vytáhl pionýra pouze na focení na náměstí a na přehradu se Zvičinou jel už eMBéčkem (rozuměj Felicií). Večer sme se náležitě upravili na baráčku. Simce jsem pořídil cedule do garáže a náhradní zadní světla. Zetce jsem dopřál nové samolepky, sobě jsem si koupil autodráhu. Před pár dny, když se konečně udělalo teplo, jsem jel zkontrolovat Simcu zda nezamrzla - přežila bez úhony a dokonce jsem ji i nastartoval. Jinak nového asi nic.

31. prosince 2016 - A je tu poslední den letošního roku. Opět jen ve zkratce co se stalo za poslední měsíc. Oslavil jsem narozeniny, práce po kokot ale stihnul jsem to. Na Vánoce jsem měl Terezku u sebe, byla milionová. To se ale nedá říci o její mamince. Vánoční svátky jsem proležel. Dnes se chystám do Chaloupek.

Pokud bych měl zhodnotit letošní rok, tak ušel. Asi jako všechny předchozí. Na příští rok plány jsou, tak uvidíme jak je zvládnu.