Deníček z roku 2016

31. prosince 2016 - A je tu poslední den letošního roku. Opět jen ve zkratce co se stalo za poslední měsíc. Oslavil jsem narozeniny, práce po kokot ale stihnul jsem to. Na Vánoce jsem měl Terezku u sebe, byla milionová. To se ale nedá říci o její mamince. Vánoční svátky jsem proležel. Dnes se chystám do Chaloupek.

20. listopadu 2016 - 22. října jsme s motoklubem vyrazili na dříví. Pokácet, nakrátit, odvézt, nařezat, naštípat, narovnat. 29. jsem s Terezkou vyrazil na 7. Vánoční besídku na Pýsák. V sobotu 5. listopadu jsme měli výroční schůzi motoklubu, 12. listopadu jsem šel s Terezkou na Martina na bílém koni na Schulzovy sady. Zetka má navařenej stojánek, dnes jsem ostříhal víno a třešeň a téměř vše podrtil.

21. října 2016 - První říjnovou sobotu se konala tradiční akce Než vypustíme vodu z chladiče. Jel jsem se Simcou, bez Terezy. Z mého pohledu nic moc, trasa nezajímavá, oběd příšernej. Aspoň že na baráčku byla sranda. 8. jsme měli zavírání silnic, docela solidně sme se zmastili. Minulý pátek zazimován bazén, včera zazimována Simca, dnes jdu připravit eMBéčko na zimu. Včera mi z aukra dorazila "Zimní směs", takže jsem kompletní. Viz. foto v galerii. Sem marnej, tak si budu muset něčím udělat radost. Ve výběru je telefon, hodinky, motorka a LED pásek do kuchyně.

25. září 2016 - Podzim je tu.... V sobotu 10. září jsem s Terezkou vyrazil na cyklovýlet pořádaný KČT, odpoledne jsme pak vzali koloběžky a jeli do Náchoda na event a pak do Polska na pstruha. V neděli jsme jeli se Simcou na výstavu do Trutnova, která byla součástí Dne železnice. Velkým lákadlem byla možnost prolézt železniční depo. Další sobotu, 17.9., se ve Svobodě n. Úpou konaly Rudolfovy slavnosti, takže jsem se Simcou opět vyrazil na výstavu. Včera jsem vyrazil s partou na Špindlerovu boudu. Tam autobusem, zpět na kole. První část trasy stála za ho.no. Zbytek už pak byl lepší. Počasí vyšlo, přestože chvílema foukal nepříjemný vítr. Celkem ujeto cca 72km, jedny uvařený brzdy, 5x se píchlo. Záznam trasy z Endomonda 1, 2, 3.

8. září 2016 - A prázdniny jsou v.... Takže výčet co jsem dělal. První týden v srpnu jsem měl jet s Terezkou na expedici, ale nechtělo se jí, tak jsem ten týden proflákal víceméně doma, dodělali mi plachtu do bazénu takže jsem jej hned vyčistil a napustil. Ve čtvrtek jsme se nechali s Terezkou vyvést cyklobusem na Zvičinu a pak jeli přes Třemešnou a přehradu domů. 13. srpna jsme vyrazili na 15. Dvorské toulky do Ratibořic - nejprve safari a lví safari, pak přes Hajnici do Ratibořic. Tam jsme šli na prohlídku do zámku. 20. jsem vzal na dopoledne Terezku do Žirče na výstavu zvířat, odpoledne pak do Chaloupek na Motoposezení. Poslední prázdninový víkend jsem vyrazil s Prochorem na pivní slavnosti do Dýšiny u Plzně - cca 16 pivovarů a 50 druhů piva, ale nejlepší byl stejně Krakonoš. A první zářijovou sobotu jsem po brigádě na klubovně vyrazil do Třemešné na soutěž v kotlíkovém guláši a cestou domů to vzal přes Dubenec.

31. července 2016 - Do výletů přidáno info o koločundru. Za zbylé 4 dny jsem vymaloval celej barák, no mám toho dost, ale mám z toho radost. Prokouklo to a rovnou řádně uklizeno. Jak na vánoce.

21. července 2016 - Opět jen výčet co se událo za poslední měsíc. Sobota 2. července Den obce Vítězná, sobota 9. července 10. Charitativní pouť v Tropicalu a přejezd na 9. Hajnický potlach. Práce bylo doslova "pokokot", k tomu navíc se moc nedařilo, hlavně ve středu 13. Zítra jedu na 4 dny na kola, cíl jsou Jizerské hory, konkrétně Libverda, Hejnice. Kolo připravené, já sbalenej. Na Simcu jsem pořídil žluté žárovky a chromovanou mlhovku. Terezka měla na vysvědčení samé 1.

27. června 2016 - Do výletů přidáno info k FIVA RALLY.

21. června 2016 - Dnes je první letní den, ale ranní teploty kolem 15°C tomu moc neodpovídají. Navíc včera celý den pod mrakem a chcalo. Poslední dobou moc nestíhám, takže opět jen ve stručnosti. V neděli 5.6. jsem jel s Terezkou do Žirče na dětský den. Jelikož bylo hnusně, tak jsme jeli Waranem. Víkend 10.-12.6. jsem strávil hlídáním na klubovně s menším odskočením k Monče do Chvalkovic zapít Míšu. Minulý víkend 18.-19.6. se tu konal zřejmě poslední ročník Královédvorského okruhu a tak jsem jej strávil opět dole na bráně. Zítra, tj. ve středu 22.6., začíná FIVA RALLY, pořádané po dlouhé době opět v ČR a konkrétně u nás ve Dvoře. Při odplachtování bazénu jsem zjistil díru ve folii, takže z koupání letos nejspíš moc nebude. Poptal jsem ji u dvou dodavatelů a ceny mě natolik odradili, že to vyřeším jinak.

28. května 2016 - Jen ve stručnosti co jsem dělal poslední měsíc. Na čarodějnice jsem byl tradičně v Chaloupkách, ale taky ten den jsme měli otevírání silnic. Celkem asi 50 motorek, trasa cca 184km. Další sobotu jsem jel do Vrchlabí na tradiční požehnání, odpoledne pak do Chaloupek na brigádu s hlínou. V neděli 8.5. jsem byl pozván se Simcou na výstavu do lázní Velichovky, takže jsem s Terezkou vyrazil. Na 21.5. bylo víc akcí: Tajný závod v Poličanech, řemesla na Zdobíně, Pepíno 40. Těžká volba, nakonec zvítězil Zdobín a Terezka, večer pak Chaloupky na Pepína. Dnes celý den na 9. ročníku Studeneckých mil. Počasí až na konec ušlo, trasa na Mísečky. Simca bez problémů. Ještě se zmíním o felicii, která má opravené brzdy, nové těsnění pod hlavou a hlavně novou STK. V ulici nám předělávali plyn a s tím spojené přesunutí plynoměru z domu na hranici pozemku, takže mi na jejich náklady rozkopali zahradu a vše udělali. Současně s tím vytaženy kořeny po tůjích. V galerii foto místa zahrady a také foto Simcy s mezikružím.

26. dubna 2016 - Přidány fotky Simcy po laku. Do Výletů přidáno info o Simcasrazu.

24. dubna 2016 - Minulou sobotu jsem byl s Terezkou uklízet v Hájemství v rámci CITO eventu. Včera jsem vyrazil s Waranem na 33. Simca sraz do Sedmihorek. Více info a foto někdy příště.

10. dubna 2016 - Velikonoce v poklidu, byl jsem jen na 3 místech. Na zahradě jsem nechal zkrátit tůjky - u země. Hned tam je víc místa. Na hERku jsem po 8 letech pořídil nové šprcky. A už mám Simcu doma, takže víkend strávený v garáži. Minulý týden mě chytla pánská nemoc - rýma. Jinak novýho nic, jsem nějakej unavenej.

16. března 2016 - Nic novýho extra není, jen včera jsme byli v Praze na školení a večer jsme byli v restauraci Sasazu, kde večerním programem provázel T. Matonoha. Večerní program mě osobně docela zklamal, ale každému se líbí něco jiného, že. A co tedy bylo na programu? Kapela Kanci paní Nadlesní, beatboxer en.dru a Cirk La Putyka. Jídlo ušlo, pití nic moc a tak jsme kolem půlnoci vyrazili domů.

4. března 2016 - Tak kolo dostalo nejen nový řetěz a kazetu, ale i nové destičky. Sem zvědavej kdy začnou pískat. U eMBéčka odešel zesilovač, ale už je spravený. Terezce se na hory nechtělo, takže jsem jel do pr... Ples vcelku ušel a utekl jako voda. Další víkend hlídání na klubovně na snad nejhorší akci co pamatuju, šílená kombinace hostů, bordel a dost rozbitých či zničených věcí. Už jsem 2x vytáhnul motorku.

25. ledna 2016 - Když je někdo marnej, musí si udělat něčím radost. A tak sem si koupil k motorce tmavé plexi na helmu a tankvak, eMBéčku jsem koupil diagnostický kabel, novější rádio a parkovací senzory. Kolo nejspíš dostane nový řetěz a kazetu, v průběhu roku ještě dostane nové pláště. Terezka už má seřízené lyže, ale na hory nechce.

3. ledna 2016 - PF 2016. Silvestr tedy v Chaloupkách, tentokrát nás bylo jen 11, ale aspoň jsme se nemuseli překřikovat. Odpadl jsem už v 1. Na prvního sme zase měli rodinný oběd, no já se po obědě zbalil a jel do Paky na kešky a event, večer pak do města na pivo. Včera jsme jeli na 13. ročník Tříkrálové jízdy, nějakou fotku hodím do galerie. Večer klasicky posezení na "baráčku". No musím říct, že už toho bylo dost, sem přežranej a přepitej. Dnes po obědě jsem vyrazil s kostma k Rockymu a pak zajel na kešku do Stanovic, letos už 32km na kole, loni jsem skončil s 4130km. Do dalšího roku si žádný předsevzetí nedávám, ale nějaké plány samozřejmě jsou.