Deníček z roku 2015

28. prosince 2015 - A je po vánocích. Huráá. Letos byly bez Terezky smutnější, no co se dá dělat. 12. jsme jeli na burzu do Chotusic, přišlo mi to spíš jako smetiště, nicméně v létě se tam ještě podívám. 18. jsem hlídal na klubovně, přijel Hustej Wimpy. 19. jsme pak zapíjeli Pepínovu Elišku. Kešky nic moc, ale aspoň 3 eventy. Simca se do vánoc nestihla, tak je aspoň přes zimu v garáži. Silvestr asi tradičně v chaloupkách.

27. listopadu 2015 - Tak zase jen pár slov vestručnosti co se děje. Neděje se nic, v práci mám hotovo, tak chodím domů dřív. Počasí už je zimní, zatím teda bez sněhu. Svátek  jsem oslavil u trpaslíka, narozeniny doma se sousedama a Jéžou. Dostal sem mezikruží na Warana III. 7. listopadu jsme měli výročku od motoklubu, no nevím co si o některých a jejich přístupu myslet.

20. října 2015 - 3.10. - Než vypustíme vodu z chladiče. Jel jsem na Zetce jen na výlet, počasí pěkný, na baráčku dobrá zábava a pěkný stroje.

10.10. - Zavírání turistické sezony na Zvičině a Vánoční besídka na Mostkách. Jel jsem na kole, celkem cca 38km.

17.10. - Zavírání silnici s MK Černí Jezdci. Celkem 16 motorek, trasa 56km.

18.10. - Drakiáda. Nebyl vítr, málo lidí.

19.10. - ED World v Praze. Večerní VIP party v muzeu voskových figurín.

Konečně doházeny fotky.

29. září 2015 - Další výčet co se událo: 5.9. Mercedes sraz na Kateřině, odpoledne pak na Zetce na oslavu obce Mostek

12.9. Rozlučka s létem u TRP

19.9. Sponzorské prase na klubovně

22.9. Dealerské setkání 100Mega v Praze - výhra tiskárny a bundy

24.9. Dealerské setkání s Dellem v ZOO (lanové centrum, bowling)

26.9. - 28.9. S kolama do Znojma na burčák - spousta nepublikovatelných zážitků

Simca stále není, ale už se alespoň pomalu blíží do finále. Zetka jede, ale ne jak bych si přál. Dnes ostříhán plot, ale ještě to chce vzít i stromy. Celkově moc nestíhám, takže na nějaké nové fotky si musíte počkat.

30. srpna 2015 - Opět jen ve stručnosti co jsem dělal za uplynulý měsíc. Simca u klempíře, 8. srpna Ratibořice na bratrově Zetce. 14. v pátek jsem s PP hlídal na klubovně na svatbě, v sobotu jsem pak pomalu přejel k Trpaslíkovi na narozeniny a vrátil se v neděli večer. 23. na motorkách do Polska na pstruha. Včera HK www.nabreziparomilu.cz, odpoledne www.denvsech.cz v Žirči. Hlavním tahákem byla skupina The Tap Tap. Večer jsem se pak zmastil s Ládou, Honzou a Krtkem při tour Za vodou - Trunečkovi - Karlov - baráček.

30. července 2015 - Tak máme po cyklodovolené, více ve výletech.

19. července 2015 - Křečků bylo nakonec víc, v druhé várce byli 3 mladý. No vyměnil jsem je za pytlík granulí. Dnes ráno budíček at jdu zachránit křečka, nějak procpal hlavu mezi příčky na kolotoči a nemohl ven. No hroznej pohled, ale zachráněn a snad bude OK. A teď zase výčet toho co se za měsíc událo. Terezka vysvědčení - Samé jedničky. Sobota 27.6. - hlídání na klubovně. Sobota 4.7. - tradiční Den obce ve Vítězné a Kasovo 20+10 na klubovně. Vedro jako kráva, takže bazén přišel vhod! Pátek 10.7. - Střílení aneb Rozlučka se svobodou u Monči ve Chvalkovicích. Sobota 11.7. - Charitativní Tropická pouť na Rozkoši. Pátek 17.7. - Svatba Monča + Michal. S motoklubem jsme jim podrželi křižovatky a za odměnu se večer zmastili. Sobota 18.7. - se Simcou a s klubem navštíven Hajnický potlach.

23. června 2015 - 30. května jsem vyrazil se Simcou na 8. ročník Studeneckých mil, večer pak zapít Viktorku Svallyovic do Žirče. Motosraz se moc nevyvedl, a tak byl nejspíš poslední. Tuto sobotu jsem jel veteránské závody o Cenu Františka Šťastného. Původní plán jet se Simcou změnila možnost za jízdu na motorce získat odznak FIVA. A tak jsem vyrazil se Zetkou, u které jsem zjistil vadná ložiska na klice. No ale risknul jsem to a naštěstí dojel. Trasa cca 123 km v aprílovém počasí mi přinesla 3. místo ve své kategorii. Dnes vyndán motor. Součástí závodů byla ukázka sprintů pionýrů, a to jak seriových, tak upravených. Křečků už máme 6, poslední dva jsou den či dva staří.

24. května 2015 - Tak po delší době napíšu co se událo. Bazén zprovozněnej, zatím jen cca 15°C. V závodech na pionýru jsem skončil 3. Na školení od MS na Žižkovském vysílači jsem vyhrál tablet. U Zetky jsem se pral s olejovým čerpadlem a jeho netěsností, no ještě mě asi čeká jedno rozdělání. Po měsící jsem nenastartoval felicii - baterka KO. Simca jezdí, má jinou benzinovou pumpu a zavařený výfuk. 9. května jsme s klubem vyrazili na 12. Vrchlabské požehnání.

31. března 2015 - Simca už má plnou STK na 2 roky. Ted už jen vyvařit zadní "kapsy" a stříknout prahy do barvy. Pak už bude v podstatě zbývat vyřešit čalounění stropu. K dnešnímu dni letos na kole ujeto 994km. Taky jsem se zapomněl zmínit, že jsem byl v divadle na Partičce. Minulý týden den otevřených dveří v Magrixu. Včera a dnes doslova vymrdaný počasí (rozuměj aprílové a k tomu 6 čísel sněhu).

21. března 2015 - Simca dostala nově potažené sedačky, Felicie dnes dostala k 15. narozeninám nový gumy. Terezka dostala minulý týden k narozeninám křečky. Ke dnešku na kole najeto cca 880km a před pár dny dán nový řetěz. Včera exkurze v elektrárně v Poříčí. Dnes je hezky, tak se jdu projet na motorce. Nějaké fotky dodám později.

27. února 2015 - Simca už je po STK, zatím jen na měsíc. Už sem vyzvedl čísla a projel se. No práce na ní je samozřejmě dost.

13. února 2015 - Tak jen ve stručnosti co se za ten měsíc stalo. 2 oslavy v Chaloupkách, výroční schůze VCC, zítra ples. Simca už je skoro hotová, dal jsem přední lavici na přečalounění. Dnes umyto eMBéčko a projety motorky. V práci to je na palici. Ztratil sem keškorazítko, naopak pokořena hranice 3tis.

4. ledna 2015 - PF 2015, takže vše nej, hlavně zdraví. Silvestra jsem trávil na klubovně, "letos" nás bylo méně, takže to bylo spíš takové komorní. Včera jsme jeli 12. ročník Tříkrálové jízdy, trasa: z benzinky na náměstí ke stromečku, pak klasika opejkání na přehradě, Zvičina, hospoda na Mostkách, Záboří. Pionýr jel jak pila a možná proto mu prasknul držák výfuku. Večer pak posezení na baráčku. Domů jsem přijel v půl 5. Dnes odpoledne na kole cca 18km. Loňský rok na kole najeto 3511km.