Deníček z roku 2013

27. prosince 2013 - Jen ve stručnosti shrnu události za poslední měsíc. Oslava Anastázie Lucie Herbst, Vánoční besídka, Lukáškovy 1. narozeníny - všechno na klubovně. Práci jsem stihnul, střecha hotová. Vánoční svátky jsem přežil bez úhony a snad i bez většího množství kg navíc. Na 1. svátek vánoční jsem vytáhnul motorku. V galerii pár fotek. Pokračování po Silvestru.

24. listopadu 2013 - Včera jsem oslavil 17. výročí osmnáctin. Tradičně se slavilo v Chaloupkách. Pár fotek  je v galerii. Taky se pracuje na střeše, ještě pár drobností a můžou začít dávat tašky. Ale byly to nervy kvůli počasí. Jinak nového asi nic.

7. listopadu 2013 - Zazimován bazén, spravený drtič a uklizené větve, naposledy posekaná tráva + úklid větví, vyklizená garáž pro řemeslníky.

2. listopadu 2013 - Zavírání silnic mělo nakonec jiný cíl, a to výstavu Dědeček automobil v Úpici. Minulý víkend bylo kromě voleb i celkem hezky, takže jsem trošku provětral hERku. Čtvrtek-pátek jsem byl opět v Čejkovicích na školení a v Rakousku v lázních. Školení nuda, ale víno jsem si zase nějaké přivezl. Největší sranda asi byla na autodromu. Dnes jsem konečně ostříhal třešeň a připravil filcku na zimu. Za chvíli jedu do Chaloupek na výročku.

7. října 2013 - No jak to říct. Podzim je už taky asi v háji a  místo toho je rovnou zima. Ještě aby začalo chumelit.... Konečně řeším střechu, jde mi z toho hlava kolem. Už abych to měl za sebou. Sponzorské prase se vyvedlo, možná až moc, bo jsem trošku vrhal. Na Terezčiným moskviči jsem vyměnil volant, takže už zase může jezdit. Tuto sobotu bylo Vypouštění vody z chladičů, chtěl sem jet projet Zetku, ale svině stávkovala. Nejdřív dobíjení, pak voda v karburátoru a nádrži, celkem asi litr vody. 19. máme při zavírání silnic namířeno sem.

3. září 2013 - A už tu máme podzim, smradi už chodí zase do školy. Před 14 dny jsme byli na kolách v Lázních pod Zvičinou na Pivních slavnostech. No kuchař stál za prd jako vždycky. Tento víkend jsem vyrazil opět na Tajný klubový výlet, pořádaný místním VCC. Více ve výletech.

12. srpna 2013 - S Terezkou jsem vyrazil na pár dní za klukama na Expedici na Mělice. Jinak nuda, kurevský vedro už polevilo. V sobotu jsme se pěkně zmastili v Chaloupkách.

25. července 2013 - Tak už mám po cyklodovolené, více ve výletech.

15. července 2013 - Ani jsem se nezmínil o motosrazu. Ten vcelku vyšel, počasí bylo dobré. S veteránama Den obce Vítězná, Hajnice. Na motorkách Skalice do Tropicalu (pěkně sme se nažrali). Jinak jezdím hodně na kole. Dnes sem dal do Simcy sedačky, vyměnil přední blinkry, spravil zámek dveří. Ještě chci natřít podlahu a vyprat přední koberce. Taky už jsem udělal evidenční kontrolu. V pátek jedu opět se Sokolem na kole a opět do Bohuňovic jako loni. V práci je volněji.

19. června 2013 - Už nechčije, ale je nechutný vedro. Filtraci sem rozdělal, dal nový písek a nové hadice k čerpadlu, ale teklo to. Tak sem opravil těsnění na písek, složil, ale teklo to pro změnu u čerpadla. Tož sem to opravil, složil, ale kurvy začaly řvát ložiska. Takže ji budu muset rozdělat po 4. Dnešní den jsme strávili na školení v ZOO, kde bylo součástí programu krmení žiraf. 2 fotky v galerii.

9. června 2013 - Posledních pár dní nebo skoro i měsíců furt chčije, a tak není divu, že se minulou neděli přehrada naplnila až po okraj. Díky tomu se rozmohla tzv. povodňová turistika, i my jsme tam byli s Terezkou 2x. Naštěstí to přehrada vydržela a tak byla zaplavená jen loděnice a ulice u čističky. Nyní už je přehrada opět zcela prázdná a připravená na další přívaly vody. Včera jsem s veteránama vyrazil do Doubravice na oslavu 500 let od první písemné zmínky. Odpoledne jsem Terezu vytáhnul na kolo a vyrazili jsme na dětský den do Lipnice, předtím však stihli dětský den v Sochorkách. Po Lipnici jsme jeli na letiště na pivo. Dnes jsme spolu opět sami doma, takže uklízíme, posekali jsme zahradu atd. Odpoledne se chystáme na pochod a pak asi opět nějaké to kolo.

27. května 2013 - V sobotu jsem opět vyrazil na Tajný závod do Poličan, letos 15. ročník. Počasí na hovno, a tak když dopoledne to vypadalo slibně, chvíli po startu začlo pršet a pršelo skoro až do cíle 121 km dlouhé trasy. Většina z nás byla zmrzlá jak hovno. No nakonec sem skončil 3. Pár fotek v galerii. Taky jsem vyměnil telefon, takže místo Nokie N8 mám Nokii Lumii 820 s WP8.

20. května 2013 - Pionýr po STK, s ČZ jsem skončil (stejně jako loni) na Řemeslech na Zdobíně 3. Simca už po opravený přepínač světel, skoro hotový teploměr. Bazén odzimován, ale ještě asi budu muset rozdělat filtraci.

3. května 2013 - Počasí stojí pěkně za hovno, zima, déšť. Prostě jak na podzim. V sobotu jsme měli otevírání silnic, najeli jsme asi 100km po blízkém okolí. Minulou středu školení v Pardubicích, čtvrtek - pátek Čejkovice. Cestou domů jsme se stavili v lázních. Čarodějnice jsem trávil v Chaloupkách. Na svátek jsem hlídal Terezu, takže dopoledne jsme se jeli podívat na náměstí na Peťulu mažoretku, po obědě jsme jeli do Chaloupek na stavění Májky.

22. dubna 2013 - Waran II. jak se ukázalo je shnilý víc než sem čekal, takže jsem ho nahradil Waranem III. Navíc je ještě o rok starší a s TP, jen je to "socka" verze. Čekám na brzdový válec, pak by se teoreticky mohlo jet na STK. V hale kde stála bylo víc pěkných kousků. Včera jsem s holkama vyrazil na kole po nové cyklostezce Kuks - Hradec. Nakonec jsme dojeli až do Smiřic, tam odlovili pár keší a jeli zase zpět.

7. dubna 2013 - Příprava filcky na letní sezonu (vyluxovat, umejt, přezout). V pátek jsem po 5176,5 dnech prodal svého milovaného Warana. Simca má zarezlý motor, takže ho budu muset vyndat a rozebrat.

31. března 2013 - Tak a je doma. Ráno ještě ovlivněn po nočním putování jsem konečně vyrazil pro Simcu. Co nejdřív na ní začnu dělat, ať letos něco stihneme najet. Doufám, že 15-leté stání se na ní výrazně nepodepsalo.

23. března 2013 - S Ančou jsem vyrazil plést pomlázky. Marně jsme se snažili dopočítat pokolikáté už jedem. No zatím to vypadá že asi 5x. Letos sem se překonal a zkusil uplést pomlázku z 12 a pak i z 16 proutků. A tu jsem pak za 2 piva prodal. Nejhorší na celé akci byla zima - cestou ze Záboří bylo -7°C.

17. března 2013 - Včera jsem vyndal z Warana použitelné věci (no moc jich nebylo), dnes přebral a sepsal díly. Uklidil v pracovně, v kůlně a v garáži. Nově tam přibylo rádio (ještě musím natáhnout elektriku). Taky jsme byli včera s holkama na obědě u Laušmanů na vepřových hodech, tak sme se trošku přežrali.

11. března 2013 - Dnes má Terezka narozeniny, ale vopice je nějaká nemocná a protivná. Nicméně na motorce se nechala vyfotit. Motoples se celkem vydařil, ani jsem tam neudělal velkou ostudu. Waran už to má spočítané, náhrada je vybraná. Sice trochu práce to dá, ale bude to krasavice. Co to bude je zatím tajemství.

9. února 2013 - Už je celkem hezky, tak jsem vytáhl motorku. Taky se mi podařilo sehnat malou motorku pro Terezku, a tak jsem ji rozebral, vyčistil a po objednání nové spojky se můžem vrhnout na složení.

7. ledna 2013 - V sobotu byl tradiční výjezd na Zvičnu, již 10. ročník. Fotky v galerii.

2. ledna 2013 - Vše nej do dalšího roku, snad ta 13 bude šťastná. Na Nový rok po obědě jsme se vydali do ZOO. 3prdele lidí, celkově pak 13tis. Prošli jsme se a jeli zase domů.