Deníček z roku 2012

28. prosince 2012 - Přidány fotky z vánoc. Včera jsem zprovoznil pionýra a babetu, páč za týden se jede 10. Tříkrálová jízda. Odpoledne se na klubovně zapíjí Lukášek Rulfů (to zas bude v Chaloupkách nablito ).

24. prosince 2012 - Tak a máme po dárkách. Nejvíc toho samozřejmě dostala Terezka. Fotky dodám později. Dnes ráno jsem s Terezkou vyrazil do ZOO, měli vstup za 1,-Kč. Sníh co napadl rychle roztál, takže z toho není nic.

11. prosince 2012 - Tak waran STK neprošel, musel by se nechat lehounce vyvařit, což se mi už nechce nechávat dělat. Uvidím zda do jara nějakého seženu, nebo to holt udělám. Venku je konečně zima, sněhu trochu je. Tablet vcelku dobrý, teda pár problémů bylo. Doma jsem si rozchodil sdílený USB disk, který mi slouží jako centrální úložiště. V práci je toho dost.

20. listopadu 2012 - Takže už i oktávka je na zimákách. Počasí je zatím slušné, ani nemrzne. Dnes jsem asi po půl roce jel zprovoznit warana, čeká ho STK. Jinak už celkem intenzivně asi 2 měsíce sháním jiného, ale je to problém. Taky vybírám nějaký tablet pro sebe.

30. října 2012 - V pátek jsem konečně zazimoval bazén, no bylo to za minutu 12. V sobotu padal déšt se sněhem a bylo docela hnusně. Večer pak byla v Chaloupkách výroční schůze, při které nám vypli proud. No naštěstí jsme sehnali centrálu a napojili ji na rozvaděč a pokračovali dál. Motorky zazimovaný, filcka a sharan už mají zimáky, ještě čekám až bude umytá oktávka.

21. října 2012 - Ve středu se vysralo na filcce dobíjení, musel se koupit nový diodový můstek. Dále dostala trochu fridexu na zimu, nové těsnění pod sání a ultrazvukem vyčištěné vstřiky. Včera jsem asi letos naposled vyjel na kole na Zvičinu. A dnes jsme se vydali na malou keškoserii Zakletý kůň.

19. října 2012 - Včera jsem jel na školení na známý Medlov u Nového Města na Moravě. Samotné školení nic moc, dali sme pár keší, přežrali se, nic nevyhráli. Večer hrála kaple Doga a s nimi zpívala finalistka Československé superstar Markéta Konvičková (byla fakt dobrá). Ráno jsme po snídani zmizeli a cestou se stavili podívat se na jednoho warana.

16. října 2012 - V sobotu pořádal náš motoklub "Zavírání silnic". Trasa vedla jako loni (přes Polsko, Orlické záhoří, Dobrušku) ale tentokrát obráceně. Počasí jakžtakž vyšlo, místama teda mokro. A abychom nezaostali za loňskem, i letos došlo k haváriím. Celková bilance: cca 140km, 4 rozbitý motorky, 2 nohy, 1 zápěstí. No letos už hERku max. umeju a strčím ji dozadu do garáže.

7. října 2012 - Minulou sobotu jsem vyrazil na kole již na 3. Vánoční besídku do Pýsáku na Mostkách. Všechno super, i cesta v dešti domů (ještě že jsem měl blatníky - doma v suchu garáže). V neděli ráno jsme vyrazili na skok (na sloup) na keš do Trutnova. Včera jsem vytáhl Terezu na tyči na Zvičinu, byla to makačka, ale jsem rád, Terezce se tam moc líbilo. Cestou zpět jsme se stavili na přehradě. V galerii přidán jeden pěkný obrázek v Americe.

24. září 2012 - V sobotu dopoledne event s prohlídkou v pivovaru, odpoledne závody šlapacích autíček. Večer tradičně Chaloupky, ráno jsme vyrazil na sérii Cyklotour, záznam z endomonda. Tak v galerii přidáno pár fotek.

22. září 2012 - 15. září probíhala na letišti v Žirči oslava 80. výročí vzniku letiště a tak jsem se tam jel s holkama podívat. Večer v Chaloupkách sponzorské prase. V týdnu jsem udělal na ČZ STK. V pátek školení od ESETu v HK. Večerní zábava super. Fotky někdy časem.

9. září 2012 - Včerejší eventy v Náchodě a v polsku (až na čekání na usmažení pstruha) se vydařily, cestou tam jsme stihli 3x FTF a 2x STF. Dnes jsem se hrabal v "zetce". S Terezkou jsme vyměnli olej ve vidlích, rozebrali olejové čerpadlo a až seženem zbytek těsnění, složíme jej. Večer jsem se dozvěděl pro mne nepříliš dobrou zprávu, a tak jsem marnej. Marnej tolik, že jsem si dal 3 lahváče (ty 4 točený předtím nepočítám, páč to jsem o tom ještě nevěděl).

2. září 2012 - Ve stručnosti se zmíním o posledních 3 víkendech, pár fotek časem.

18.-19. srpna: CITO v Josefově, po té zrychlený přesun ke Katce do Chodovic, nedělní odlov Hořických keší.

25.-26. srpna: Maďarsko - cyklokeše kolem jezera Tisza a v Budapešti (650km autem, 140km, 38st., cca 380 keší)

1.-2.  září: Tajný výlet VCC. Exkurze ve výrobně dřevěných hraček, večer chlastačka na Vřešťově.

13. srpna 2012 - Přidány fotky z elektrárny. Po sobotní brigádě v Chaloupkách sem jel s holkama do Červeného Kostelce na 7. ročník Zahradské nóty. Po průvodu následoval koncert dechovky, zábava na téma Kubrt a hlavně pivo a bramboráky. Pár fotek v galerii.

6. srpna 2012 - V pátek jsem vyrazil na exkurzi na PVE Dlouhé Stráně. Stihli jsme lanovku nahoru, pak následovala exkurze přímo v elektrárně a na dolní nádrži. Fotky dodám časem. Včera jsme s Terezkou vyrazili na tyči poprvé na letiště. Po histerickým řevu se jí to nakonec začalo líbit.

26. července 2012 - V neděli časně ráno jsem vyrazil s bratrem a Jeyzzou na kešky do Německa. Byla naplánovaná cyklosérie čítající 111 keší + BONUS. No dalo nám to 9.5 hodiny. Pár keší zpět, jedna fotka z radaru a domů sme dorazili ve 2 ráno. Celkem sme dali 139 keší. Dnes večer je 3. Dvorský GeoEvent.

21. července 2012 - Tak konečně se dostávám ke zpracování koločundru kolem Olomouce. Více ve výletech. Včera jsme vyrazil s Lenkou a PavXR na novou geoserii kolem Markoušovic. Zpracováním je to nejhezčí serie.

Po obědě sem s Verčou sednul na zetku a vyrazili na Rozkoš na jawaday. Čekal sem teda víc lidí a větší pojetí akce, ale aspon jsem se svezl na novejch motorkách. Fotky v galerii.

13. července 2012 - Včera jsem s Terezkou vyrazil na cyklovýlet pořádaný sdružením Podzvičinsko. Sraz na autobusáku, pak jsme jeli do Třemešné do památníku J. A. Komenského. Poté jsme se přesunuli na přehradu, kde jsme čekali na exkurzi dovnitř přehrady. Dál jsme vyjeli na Nemojov a sjeli do Dvora. Po obědě jsme se vydali na prohlídku kostela a věže. A nakonec frčeli do Kuksu. Postupně však lidi odpadávali a tak do cíle nás dojelo jen 5. Fotky dodám, ale až se příští týden vrátím z Olomouce, kam jedu asi za půl hodiny.

8. července 2012 - Tak motosraz vcelku vyšel, počasí super. Lidí citelně méně, ale aspoň nebyla hlava na hlavě. Další víkend tu byl Královédvorský okruh. V sobotu jsem pěkně popil se sousedovic švagrem. A v neděli jsem se vetřel mezi veterány a mohl si projet na ČZ okruh. Svátky byly z části pracovní, projel sem se na kole, něco popil, umyl auto kola i zetku. V sobotu jsem vyrazil s veteránama do Vítězné na Den obce, který byl letos nazván Den zahrad. K vidění byla tradiční traktoriáda, veteráni, modely aut a letadel, kolotoče, hasičské soutěže, prodejní stánky s květinami, sekačky a traktůrky, ukázka psí agility a především otevření obecní zahrady, odhalení pamětního kamene a zasazení stromů. Tuto akci moderovala dvojca Adéla a Dalibor Gondíkovi, od kterých jsem si na památku přinesl podpisy. Večer jsem ještě přeházel kompost a začal likvidovat dříví a připravil jej na odvoz. Komu a kam, to ještě nevím.

18. června 2012 - V sobotu jsem byl na 14. ročníku Tajného závodu v Bílých Poličanech, více ve výletech. Jinak vedro jako prase, koupeme se v bazénu. Na kole mám nový pláště a brzdy. Taky jsem byl v sobotu v Kostelci na Kubrtových narozeninách (40).

3. června 2012 - 26. května jsme vyrazil na kole do Miletína na slavnosti piva. Pěkný počasí, dobré pivo, takže prima sobotní odpoledne. Tuto sobotu jsem naopak vyrazil na motorku. Jeli jsme s klubem na svatbu do Chlumce nad Cidlinou. Pak honem na dětský den na Vřešťov a do Chotěvic, kde jsme vozili děti. Rovněž jsme byli povozit děti v úterý v Kocbeři. Včera večer, po příjezdu z motorek, jsem s holkama vyrazil na pivo ke Čtvrťovi. Oslavovali maturu Páji a narozeniny Terky.

21. května 2012 - Minulou neděli jsme vyrazili k hasičům na den otevřených dveří. Tuto sobotu jsme šli na Prim hrátky do DDM Jednička. Bohužel jsem musel zmizet dříve, protože jsem jel s veteránama na Řemesla na Zdobíně. Minizávod jsem skončil na 3. místě. Cestou zpět jsme si vyjeli na Zvičinu a počkali na vyjížďku aut značky Porsche. V neděli se vedle v ulici pořádali závody ve skateboardingu, tak jsem se šel s Terezkou podívat. Fotky ze všeho v galerii.

8. května 2012 - Waran převezen do staronové garáže. Felicie po výměně oleje a STK, namontované střešní okno (za 2 roky najeto 4600 km).

5. května 2012 - Minulou sobotu jsme měli na Kateřině zahajování turistické sezony. Kromě vyjížďky bylo pivo, jídlo, sauna a hlavně zábava. Hned v pondělí pak byly čarodějnice, které jsme strávili v Chaloupkách. V úterý 1. května jsme se šli podívat do města za kultúrou. Včera jsem jel do Vrchlabí na 9. Motorkářské požehnání, kde byla naplánována vyjížďka na Špindlerovku. Odpolední program jsem vypustil a vydal se ještě na kole na Zvičinu na Otevírání turistické sezony. Přijel jsem později než sem plánoval (zvlášť když akce byla od 10 hodin ráno), ale jednoho z posledních Krakonošů jsem stihl. Dolů jsem jel přes Lázně pod Zvičinou, tam si dal jedno pivo po náročném sjezdu. Ještě jsem se stavil u dědka, dal lahváče a ujížděl před deštěm domů. Záznam trasy tam a zpět. Fotky z čarodějnic a požehnání v galerii.

15. dubna 2012 - Vyjíždka do Žacléře, více ve výletech.Večer pak tradičně do Chaloupek na oslavu.

10. dubna 2012 - Velikonoční svátky jsem si užil. V sobotu jsem vyrazil po obědě do Chaloupek a vrátil se v neděli ráno. Po obědě jsem sednul na kolo a vyrazil na event směr Zadní Mostek. Po návratu jsem vyzvedl Anču a jeli jsme do Záboří plést pomlázky. Za neděli jsem ujel necelých 50km (cesta na Mostka tam a zpět). V pondělí ráno jsem vyrazil s Terezkou a Evičkou na koledu, holky si to užily a něco i vykoledovali (víc než já). Odpoledne jsme vyrazili se sousedem a dětma do lesa něco opéct. Hezky jsme se prošli, něco popili, les nezapálili.

5. dubna 2012 - Do galerie přidávám fotku dorta Terezky a jednu aprílovou fotku počasí. Ted je teda pěkně hnusně.

20. března 2012 - Už je docela hezky a teplo, jen někdy ráno je pod nulou (třeba dnes -2). S Terezkou už jezdíme na kole.

26. února 2012 - Minulou sobotu jsme měli motorkářský ples. Tento týden už se hodně oteplilo, takže jsem vydrbal po zimě kolo a umyl felicii (už je zase zelená).

31. ledna 2012 - Konečně je zima jak má být, teploty přes -10. Už sem začal brát ráno na kolo spodky. Terezka chodí bobovat na kopec, dnes sem načal malej soudek Plzně. Fotky v galerii.

8. ledna 2012 - Včera jsme se vydali na tradiční tříkrálovou jízdu na Zvičinu. Celkem sranda tam vyjet, ale horší byla cesta dolů do Třebihoště. Celkem 22 motorek, 6 aut a pár novějších vozidel jako doprovod. Foto v galerii, přídáno i pár fotek ze silvestra. Jinak nás letos čeká nová střecha.

4. ledna 2012 - A je tu další rok. Malá úprava stránek a jedeme dál... V galerii nechávám pár fotek z teď už loňských vánoc. Ze silvestra snad taky něco dám.